کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه بیسکویت انار

طرز تهیه بیسکویت انار

  • اقتصادی
  • ساده
  • ۵ نفر
  • ۳۰ دقیقه

بیسکویت انار یک بیسکویت راحت و آسان است که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید ، این بیسکویت را می توانید برای شب یلدا تهیه کرده و استفاده کنید. با انار شیرینی های مختلفی می توانید درست کنید یکی از آنها بیسکویت انار است ، با انار میتوانید برای شب یلدا دسر های […]

مواد لازم برای تهیه بیسکویت انار

  • تارت شیرین مخصوص حلوا
  • شکلات تخته ای ۱۵۰ گرم
  • بیسکویت ساقه طلایی ۱ بسته
  • انار دون شده به مقدار لازم
  • خلال پسته به مقدار لازم

بیسکویت انار یک بیسکویت راحت و آسان است که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید ، این بیسکویت را می توانید برای شب یلدا تهیه کرده و استفاده کنید.
با انار شیرینی های مختلفی می توانید درست کنید یکی از آنها بیسکویت انار است ، با انار میتوانید برای شب یلدا دسر های مختلفی درست کنید ، دسر هایی مثل ژله انار ، تارت انار  ، چیز کیک انار ، کیک یخچالی انار و …
بیسکویت اناری ظاهر شیک و مجلسی دارد و برای تزئین سفره یلدایی بسیار مناسب است.
امیدوارم با استفاده از این آموزش که برایتان قرار دادیم این دسر راحت و مجلسی را درست کرده و از آن لذت ببرید.

دستور تهیه بیسکویت انار

برای درست کردن بیسکویت انار نیاز داریم به ، ۱۰ عدد تارت شیرین مخصوص حلوا ، ۱۵۰ گرم شکلات تخته ای ، انار دون شده مقداری ، بیسکویت ساقه طلایی ۱ بسته ، خلال پسته به میزان لازم.

ابتدا برای شروع کار ۱۵۰ گرم شکلات تخته ای  داریم که اون رو خورد کرده و به روش حرارت غیر مستقیم و بن ماری یا روی یک ظرف آب جوش ویا روی بخار کتری قرار داده و ذوب می کنیم.
تارت ها رو با چاقو از وسط به دو نیم تقسیم می کنیم ، شکلات که کامل آب شد بیسکویت هارو دونه دونه داخل شکلات می زنیم و آغشته به شکلات می کنیم. اگر سطح شکلات صاف نبود به وسیله یک کارد صاف و مرتبش می کنیم و سپس لبه های تارت ها رو آغشته به شکلات می کنیم و روی بیسکویت فیکس می کنیم ، سپس دانه های انار  و خلال پسته رو روی بیسکویت قرار می دیم و تزئین می کنیم.
اگر وسط کار شکلاتمون سفت شد ، دوباره می زاریم روی حرارت غیر مستقیم و آبش می کنیم و سپس به کار ادامه می دیم.

بازدید : 151 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.