کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه میلک شیک انبه

طرز تهیه میلک شیک انبه

  • اقتصادی
  • ساده
  • 2 نفر
  • 30 دقیقه

میلک شیک تقریبا در تمام دنیا شناخته شده است ، بنابراین نیازی به معرفی و توضیح اضافه ندارد. در ادامه با کوک یاب همراه باشید تا شما را نحوه درست کردن یکی از بهترین و محبوبترین طعم های میلک شیک یعنی میلک شیک انبه ای آشنا کنیم. نحوه ی تهیه میلک شیک انبه در خانه […]

مواد لازم برای تهیه میلک شیک انبه

  • انبه 1 عدد
  • بستنی وانیلی 1 لیوان
  • شیر سرد 1 لیوان

میلک شیک تقریبا در تمام دنیا شناخته شده است ، بنابراین نیازی به معرفی و توضیح اضافه ندارد. در ادامه با کوک یاب همراه باشید تا شما را نحوه درست کردن یکی از بهترین و محبوبترین طعم های میلک شیک یعنی میلک شیک انبه ای آشنا کنیم.

نحوه ی تهیه میلک شیک انبه در خانه

برای شروع باید پوست انبه ها را بکنیم و بعد از آن قسمت قابل استفاده انبه را از آن جدا کنیم و به شکل مکعب مکعب آن ها را خرد کرده و به درون مخلوط کن اضافه کنیم. در قسمت بعد باید شیر سرد و بستنی وانیلی را درون مخلوط کن بریزیم.

آموزش درست کردن میلک شیک انبه ای در منزل

اکنون باید مخلوط کن را روشن کرده و چند دقیقه جهت مخلوط شدن محتویات داخل آن به طور کامل صبر کنیم.اگر دوست داشتید که غلظت میلک‌ شیک خود را بیشتر کنید می توانید از انبه بیشتری در تهیه آن استفاده کنید.

در نهایت میلک شیک خود را در لیوان های دلخواه خود ریخته و جهت دلچسب تر شدن آن تا زمان میل کردن آن در یخچال می گذاریم.اما اگر مخلوط کن در اختیار ندارید می توانید انبه ها را به شکل ریز رنده کرده و به درون یک ظرف بزرگ منتقل کنید.

سپس بستنی وانیلی و شیر را درون ظرف بریزید و به هم زدن آن ها بپردازید تا زمانی که به طور کامل مخلوط شوند.در نهایت لیوان میلک شیک های خود را می‌توان به شکل دلخواه خود تزیین کرد.

دستور تهیه میلک شیک در خانه - طرز درست کردن میلک شیک انبه ای

بازدید : 577 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.