کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

  • پرهزینه
  • ساده
  • 8-10 نفر
  • 60 دقیقه

امروز و در این پست با دستور تهیه نوشیدنی اسموتی توت فرنگی در خدمت شما هستیم. یک نوشیدنی خنک و خوش طعم که حاصل ترکیب میوه ، شیر و بستنی است. با آموزش چگونگی درست کردن گام به گام این نوشیدنی خوشمزه با طعم توت فرنگی که به سادگی انجام پذیر است. دستور تهیه اسموتی […]

مواد لازم برای تهیه اسموتی توت فرنگی

  • موز 2 عدد
  • توت فرنگی 12 عدد
  • شیر سرد دو سوم لیوان
  • بستنی وانیلی لیوانی 4 عدد

امروز و در این پست با دستور تهیه نوشیدنی اسموتی توت فرنگی در خدمت شما هستیم. یک نوشیدنی خنک و خوش طعم که حاصل ترکیب میوه ، شیر و بستنی است. با آموزش چگونگی درست کردن گام به گام این نوشیدنی خوشمزه با طعم توت فرنگی که به سادگی انجام پذیر است.

دستور تهیه اسموتی توت فرنگی

برای شروع باید توت فرنگی ها و موز را داخل فریزر قرار بدهیم تا حالت تقریبا منجمد به خود بگیرند.با گذشت حدود نیم ساعت آن ها را از داخل یخچال در میاوریم و به پوست گرفتن موز ها می پردازیم.

در این قسمت باید برگ های توت فرنگی ها را بکنیم و آن ها را به داخل میکسر منتقل کنیم.حال باید به خرد کردن موز ها بپردازیم و بعد از آن به داخل میکسر منتقل کنیم.بعد از آن شیر سرد و بستنی ها را درون میکسر میریزیم.

نکته قابل توجه آن است که اگر طرفدار طعم های شیرین هستید می توانید به ترکیبات بالا مقداری عسل و یا شکر بیافزایید.در ضمن اگر مایل هستید که غلظت اسموتی را پایین تر بیاورید می توانید از مقدار شیر بیشتری استفاده کنید.

در نهایت به مخلوط کردن مواد می پردازیم و این کار را تا زمانی ادامه می دهیم که مواد به طور کامل مخلوط شده باشند.بعد از آن به داخل لیوان های مورد نظر منتقل می کنیم و این نوشیدنی خوشمزه را به صورتی که دوست داریم تزیین کرده و بعد از آن ، آن را سرو می کنیم.

آموزش تهیه اسموتی توت فرنگی

بازدید : 639 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.