کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

  • اقتصادی
  • ساده
  • 2 نفر
  • 30 دقیقه

میلک شیک توت فرنگی یکی از محبوبترین طعم های میلک شیک است. این نوشیدنی که در واقع معجون رقیق شده بستنی است در تمام دنیا شناخته شده بوده و طرفداران پر شماری دارد. با کوک یاب همراه باشید تا شما را با دستور تهیه میلک شیک توت فرنگی آشنا کنیم. دستور تهیه میلک شیک توت […]

مواد لازم برای تهیه میلک شیک توت فرنگی

  • توت فرنگی 250 گرم
  • شکر 2 قاشق غذاخوری
  • شیر نصف پیمانه
  • بستنی وانیلی 1 پیمانه
  • وانیل 1 پنس

میلک شیک توت فرنگی یکی از محبوبترین طعم های میلک شیک است. این نوشیدنی که در واقع معجون رقیق شده بستنی است در تمام دنیا شناخته شده بوده و طرفداران پر شماری دارد. با کوک یاب همراه باشید تا شما را با دستور تهیه میلک شیک توت فرنگی آشنا کنیم.

دستور تهیه میلک شیک توت فرنگی در خانه

برای شروع باید توت فرنگی ها را شسته و با استفاده از یک آبکش آب آن ها را بگیریم. بعد از آن باید کاسبرگ های توت فرنگی ها را در بیاوریم و در ادامه  شکر ، بستنی وانیلی ، وانیل ، شیر و توت فرنگی ها را به درون مخلوط کن اضافه کنیم و چند بار به مدت کوتاه مخلوط کن را خاموش و روشن کنیم.

دستور تهیه میلک شیک توت فرنگی در خانه

در صورتی که مخلوط کن در اختیارتان نباشد می توان این نوشیدنی دلچسب را به طور کاملا دستی نیز تهیه کرد.به این منظور باید توت فرنگی ها را با اندازه متوسط رنده کرده و به درون یک ظرف منتقل کنیم.بعد از آن سایر مواد را درون ظرف می ریزیم.

مواد را به خوبی هم می زنیم تا به طور کامل مخلوط شوند.بعد از آن ظرف را درون یخچال قرار می دهیم تا زمانی که تمایل داریم میلک شیک را میل کنیم. برای رژیمی کردن این نوشیدنی می توان شکر و بستنی را حذف کرد و نصف پیمانه شیر را جایگزین آن کرد.

نکته حائز اهمیت آن است که تهیه میلک شیک با استفاده از شکر و بستنی بسیار دلچسب تر و خوشمزه تر می شود.در آخر هنگامی که می‌خواهیم میلک شیک را سرو کنیم آن را از یخچال در می آوریم و درون لیوان های دلخواه خود می ریزیم و به شکلی که دوست داریم آن را تزئین می کنیم.

آموزش درست کردن میلک شیک توت فرنگی در خانه

بازدید : 854 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.