کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه دمنوش پرتقال

طرز تهیه دمنوش پرتقال

  • اقتصادی
  • ساده
  • 2 نفر
  • 45 دقیقه

دمنوش ها ، نوعی نوشیدنی گرم و اصیل ایرانی هستند که از مواد اولیه ساده و سالمی تهیه میشوند. بسیاری از دمنوش ها خاصیت درمانی دارند و بطور کلی نوشیدنی های سالم ، خوشرنگ و با طعم ملایمی محسوب میشوند. در این مطلب از سایت آشپزی کوک یاب ، به شما آموزش تهیه دمنوش پرتقال […]

مواد لازم برای تهیه دمنوش پرتقال

  • پرتقال 1 عدد
  • آب 2 لیوان
  • نعناع 3 برگ
  • نبات به میزان دلخواه

دمنوش ها ، نوعی نوشیدنی گرم و اصیل ایرانی هستند که از مواد اولیه ساده و سالمی تهیه میشوند. بسیاری از دمنوش ها خاصیت درمانی دارند و بطور کلی نوشیدنی های سالم ، خوشرنگ و با طعم ملایمی محسوب میشوند. در این مطلب از سایت آشپزی کوک یاب ، به شما آموزش تهیه دمنوش پرتقال را ارائه میدهیم و امیدواریم

یکی از دمنوش های ایرانی ، که متفاوت و طبیعی می باشد و بسیار مقوی است،دمنوش پرتقال می باشد که می‌خواهیم به آموزش گام به گام تهیه آن بپردازیم پس با ما باشید.

نحوه ی تهیه دمنوش پرتقال

برای شروع باید به داخل یک کتری آب اضافه کنیم و بر روی شعله گاز آن را بگذاریم و صبر کنیم تا آب به جوش آید.بعد از آن برگ نعنا را به درون کتری اضافه می کنیم.

اکنون باید حدود ربع ساعت صبر کنیم تا آب جوش به خوبی عطر و بوی نعنا را به خود بگیرد.پس از آن باید برگ‌های نعنا را از داخل کتری در بیاریم.حال می رویم به سراغ شستن پرتقال ها.

نحوه ی تهیه دمنوش پرتقال - دمنوش سالم میوه ای

در قسمت بعد باید به برش زدن پرتقال ها و تبدیل آن ها به برش های نازک بپردازیم.بعد از آن نبات و پرتقال های برش خورده را داخل کتری می ریزیم و حدود ده دقیقه جهت دم آمدن دمنوش صبر می کنیم و بعد از گذشت این زمان دمنوش ما قابل سرو کردن می باشد.

آموزش درست کردن دمنوش میوه پرتقال

دقت کنید که می توان نبات را با شکر و یا عسل جایگزین کرد.دمنوش آماده شده خود را به داخل لیوان های دلخواه خود منتقل کرده و به شکل دلخواه خود لیوان ها را تزیین میکنیم.

طرز تهیه دمنوش میوه ی - دمنوش پرتقال

نوش جان !!!

بازدید : 354 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.