کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه جیب تاجر – فینگر فود مجلسی عربی

طرز تهیه جیب تاجر – فینگر فود مجلسی عربی

  • نفر
  • دقیقه

جیب تاجر یک نوع فینگر فود است که با نان تست تهیه می شود ، توجه داشته باشید که نان تستی که برای این فینگر فود استفاده می شود باید حتما تازه و نرم باشد. این غذا یک فینگر فود عربی است که هم طعم و مزه خوب و هم طرز تهیه آسانی دارد ، […]

مواد لازم برای تهیه

جیب تاجر یک نوع فینگر فود است که با نان تست تهیه می شود ، توجه داشته باشید که نان تستی که برای این فینگر فود استفاده می شود باید حتما تازه و نرم باشد. این غذا یک فینگر فود عربی است که هم طعم و مزه خوب و هم طرز تهیه آسانی دارد ، امیدوارم درست کنید و لذت ببرید.

دستور پخت جیب تاجر

برای درست کردن جیب تاجر به 20 عدد نان تست تازه و قابل انعطاف که خورد نشه نیاز داریم ، نون ها رو دوتا دوتا روی هم قرار می دی م  و دور نان رو با چاقو می بریم و بعد با کمک وردنه سعی می کنیم نون ها رو به هم بچسبونیم و بعد با یه قالب گرد نونها رو قالب می زنیم ، در داخل یک ظرف دو عدد تخم مرغ رو میشکنیم و نمک و فلفل سیاه رو بهش اضافه می کنیم و سپس تست ها رو اول داخل تخم مرغ و بعد داخل پودر سوخاری می زنیم.

توی یک قابلمه گود حدودا به اندازه ای که دیواره قابلمه تا 2 سانت پر از روغن باشه نون ها رو سرخ می کنیم ، نصف سینه مرغ رو می پزیم و بعد ریش ریشش می کنیم ، 2 عدد پیازچه رو هم خورد می کنیم ، کمی هم جعفری خورد شده تازه ، 6 عدد خیار شور رو نگینی خورد می کنیم ، 1/3 یک عدد فلفل دلمه قرمز رو هم نگینی خورد می کنیم  و همه مواد رو داخل یک ظرف می ریزیم ، سینه مرغ ریش ریش شده ، نصف پیمانه قارچ سرخ شده ، 3 قاشق غذا خوری کنسرو ذرت ، 2 قاشق غذا خوری سس مایونز ، نمک ، فلفل سیاه و پودر پاپریکا اضافه می کنیم و همه مواد رو باهم مخلوط می کنیم.
تست ها رو از وسط برش می زنیم و با مواد مرغ پر می کنیم ، فینگر فود خوشمزه امون به همین راحتی آماده شده.

بازدید : 327 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.