کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه موز بستنی

طرز تهیه موز بستنی

  • اقتصادی
  • ساده
  • 1 نفر
  • 15 دقیقه

دسر موز بستنی یکی از دسر های خوش طعم و خوشگل هست که با مواده اولیه ساده و همیشه در دسترس قابل تهیه است و شما میتوانید از آن در میهمانی های مختلف برای پذیرایی استفاده نمایید. با ما همراه باشید با آموزش گام به گام چگونگی درست کردن این دسر خوشمزه. دستور تهیه موز […]

مواد لازم برای تهیه موز بستنی

  • بستنی 3 اسکوپ
  • موز 1 عدد

دسر موز بستنی یکی از دسر های خوش طعم و خوشگل هست که با مواده اولیه ساده و همیشه در دسترس قابل تهیه است و شما میتوانید از آن در میهمانی های مختلف برای پذیرایی استفاده نمایید. با ما همراه باشید با آموزش گام به گام چگونگی درست کردن این دسر خوشمزه.

دستور تهیه موز بستنی

برای شروع یک تابه گیریل را بر روی شعله گاز می گذاریم و تا داغ شدن آن صبر می کنیم. بعد از آن موز را از وسط برش می زنیم و در داخل تابه می چینیم.

پس از ۳۰ ثانیه گریل شدن موز ، آن را از درون تابه در می آوریم و در ظرف مورد نظر خود می گذاریم. اکنون سس کارامل را به آن اضافه می کنیم و اسکوپ های بستنی ( با طعم های دلخواه خود ) را بر روی آن می گذاریم.

اکنون کمی سیروپ کارامل بر روی بستنی ها می ریزیم و با موادی که مورد علاقه مان باشد می توانیم این دسر خوشمزه را تزیین کنیم. در تزیین این دسر می توان از تکه های میوه هم استفاده کرد.

نکته قابل توجه آن است که در تهیه این دسر می توان از طعم دهنده هایی با طعمی غیر از کارامل هم استفاده کرد و یا به دلخواه خود آن را حذف کرد. همچنین گریل کردن موز با توجه به سلیقه شخص می تواند کاملا اختیاری باشد.

بازدید : 340 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.