کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه چیپس سیب

طرز تهیه چیپس سیب

  • اقتصادی
  • ساده
  • 1 نفر
  • 30 دقیقه

یک نمونه از تنقلات خوش طعم و مغزی به عنوان یک میان وعده عالی ، چیپس های میوه ای می باشند. نکته حائز اهمیت آن است که تهیه میوه های خشک شده در خانه از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر می باشند و شما میتوانید میوه هایی با قیمت و کیفیت مناسب تهیه […]

مواد لازم برای تهیه چیپس سیب

  • سیب سبز یا زرد 1 عدد

یک نمونه از تنقلات خوش طعم و مغزی به عنوان یک میان وعده عالی ، چیپس های میوه ای می باشند. نکته حائز اهمیت آن است که تهیه میوه های خشک شده در خانه از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر می باشند و شما میتوانید میوه هایی با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید و میوه خشک یا چیپس میوه ای خود را درست کنید. با ما باشید با آموزش گام به گام چگونگی درست کردن یک نمونه از این میوه های خشک به نام چیپس سیب.

دستور تهیه چیپس سیب

برای شروع باید سیب ها را به خوبی بشوییم و پوست آن ها را بکنیم.اکنون باید وسط سیب ها را برای خارج کردن هسته ها خالی کنیم.در قسمت بعد باید با استفاده از هر نوع از وسیله که در اختیارتان است و استفاده از آن برای شما راحت تر است سیب ها را به شکل ورقه های بسیار نازک در بیاورید.

توجه کنید که برای انجام این کار انواع رنده ها و دستگاه ها نیز موجود می باشد.جهت خشک کردن سیب ها می توان به سه روش عمل کرد.استفاده از دستگاه میوه خشک کن،بخاری و یا خشک کردن آن ها در سایه که در این دستور با استفاده از بخاری به تهیه چیپس سیب می پردازیم.

بر روی بخاری یک دستمال از جنس نخ می گذاریم.سیب های برش خورده را با اندکی فاصله و روی پارچه قرار می دهیم و در نهایت صبر می کنیم تا سیب های مان به شکلی در بیاید که هم خشک باشند و هم اندکی انعطاف داشته باشند.بعد از آماده شدن آن می‌توان به درون یک ظرف آن را منتقل کرد.

بهترین دستور تهیه چیپس سیب - چیپس میوه ای - میوه خشک شده

بازدید : 389 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.