کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه چیپس توت فرنگی

طرز تهیه چیپس توت فرنگی

  • متوسط
  • ساده
  • 1 نفر
  • 20 دقیقه

میوه های خشک شده ، یکی از سالم ترین و متنوع ترین تنقلات سالمی هستند که میتوانید آنها را جایگزین انواع چیپس ، اسنک و شیرینی جات کنید. یک نمونه از میوه های خشک ، چیپس توت فرنگی می باشد که آیتم بسیار خوش طعمی به عنوان یک میان وعده محسوب میشود. با ما همراه […]

مواد لازم برای تهیه چیپس توت فرنگی

  • توت فرنگی 9 عدد

میوه های خشک شده ، یکی از سالم ترین و متنوع ترین تنقلات سالمی هستند که میتوانید آنها را جایگزین انواع چیپس ، اسنک و شیرینی جات کنید. یک نمونه از میوه های خشک ، چیپس توت فرنگی می باشد که آیتم بسیار خوش طعمی به عنوان یک میان وعده محسوب میشود. با ما همراه باشید با آموزش گام به گام چگونگی درست کردن چیپس توت فرنگی.

دستور تهیه چیپس توت فرنگی

برای شروع ، توت فرنگی ها را می شوییم و با استفاده از یک دستمال حوله ای آن ها را خشک می کنیم. بعد از آن به خرد کردن توت فرنگی ها می پردازیم.

دستور تهیه چیپس توت فرنگی خشک شده

اکنون توت فرنگی های خرد شده را به داخل دستگاه میوه خشک کن منتقل می کنیم و پس از روشن کردن این دستگاه ، تا خشک شدن توت فرنگی ها صبر می کنیم. اگر این دستگاه را در اختیار نداشتید می توانید توت فرنگی ها را داخل یک سینی بریزید.

سپس باید سینی را رو به روی نور آفتاب قرار داده و یا بر روی یک بخاری بگذاریم و صبر کنیم تا توت فرنگی ها به طور کامل خشک بشوند. برای سریع تر شدن روند خشک شدن توت فرنگی ها ، هر از چند گاهی آن ها را زیر و رو می کنیم.

بعد از آن می توانیم توت فرنگی های خشک شده را به داخل زیپ کیپ منتقل کنیم. برای نگهداری از آن ها به یک محیط خنک و خشک نیازمندیم.

آموزش خشک کردن توت

بازدید : 1826 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.