کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه پنکیک رژیمی

طرز تهیه پنکیک رژیمی

  • اقتصادی
  • ساده
  • 5 نفر
  • 30 دقیقه

پنکیک دسر خوشمزه ای است که آن را هم می توانید به عنوان میان وعده و هم صبحانه و عصرانه میل کنید. پنکیک یکی از صبحانه های معروف انگلیسی هم هست که در داخل تابه پخته می شود و معمولا  با خامه و یا عسل سرو می شود. پنکیک رژیمی هم یکی از خوراکی های […]

مواد لازم برای تهیه پنکیک رژیمی

  • موز نصف عدد
  • پودر دارچین کمی
  • تخم مرغ 1 عدد
  • جو دوسر پرک 1/2 پیمانه

پنکیک دسر خوشمزه ای است که آن را هم می توانید به عنوان میان وعده و هم صبحانه و عصرانه میل کنید. پنکیک یکی از صبحانه های معروف انگلیسی هم هست که در داخل تابه پخته می شود و معمولا  با خامه و یا عسل سرو می شود.
پنکیک رژیمی هم یکی از خوراکی های خوشمزه ای است که مناسب افرادیست که در رژیم هستند و همچنین برای ورزشکاران نیز گزینه ی مناسبی می باشد. تفاوت پنکیک رژیمی و پنکیک های دیگر در استفاده از جو پرک دو سر در ترکیبات اولیه آن است ، اگر شما در رژیم هستید و هوس خوردن یک پنکیک خوشمزه کرده اید می توانید از این دستور پنکیک رژیمی کوک یاب استفاده کنید.
شما همچنین می توانید پنکیک را در کنار میوه هایی همچون بلوبری ، آووکادو ، توت فرنگی ، موز و… سرو کنید.

دستور پخت پنکیک رژیمی

برای درست کردن این پنکیک رژیمی خوشمزه نیاز داریم به ، پودر دارچین ، نصف یک عدد موز ، 1 عدد تخم مرغ ، 1/2 پیمانه جو پرک دو سر ، که همه رو با هم داخل غذا ساز یا مخلوط کن می ریزیم و مخلوط می کنیم.

بعد از این که مایع پنکیک رژیمی آماده شد ، تقریبا بیشتر کار را انجام داده ایم! اکنون تابه را روی شعله ملایم گاز می گذاریم و کمی که گرم شد کف تابه را کمی چرب می کنیم و از مواد پنکیکمون با ملاقه کف تابه می ریزیم و زمان می دیم که بپزه ، کمی که پخت و رنگ پنکیک عوض شد ، برگردونیم تا طرف دیگرش هم بپزه و به همین شکل ادامه می دیم تا مواد پنکیک به اتمام برسه.
وقتی که پنکیک ها مون آماده شدن می تونیم با انواع میوه ، مارمالاد ، مربا و یا عسل تزئینش کرده و سرو کنیم.
پنکیک رژیمی و خوشمزه به همین سادگی آماده شد.

بازدید : 228 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.