کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

  • اقتصادی
  • ساده
  • 2 نفر
  • 30 دقیقه

با ما باشید با آموزش چگونگی درست کردن میلک شیک خوشمزه شکلاتی.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک شکلاتی

  • شیر 1 فنجان
  • بستنی وانیلی 4 اسکوپ
  • پودر کاکائو 1 قاشق غذاخوری

مواد لازم برای آماده سازی تاپینگ میلک شیک شکلاتی

  • شکلات 1 قاشق غذاخوری

میلک شیک یک نوشیدنی سرد بر پایه شیر است که معمولا با ترکیب بستنی تهیه میشود و در طعم های مختلفی یافت میشود. این نوشیدنی محبوبیت زیادی در تمام دنیا دارد و تقریبا به هر کشوری که سفر کنید ، میتواند آنرا در منوی کافه ها پیدا کنید. در ادامه به آموزش چگونگی درست کردن میلک شیک شکلاتی می پردازیم پس با ما باشید.

دستور تهیه میلک شیک شکلاتی

برای درست کردن میلک شیک با استفاده از یک مخلوط کن تنها کافیست که شیر،پودر شکلات و بستنی وانیلی را درون مخلوط کن اضافه کنیم و چندین مرتبه مخلوط کن را به مدت زمان های کوتاه خاموش و روشن کنیم تا مواد درون آن به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند.

بعد از آماده شدن میلک شیک آن را به درون دو لیوان بزرگ منتقل می کنیم و شکلات ها را درون مخلوط کن می ریزیم و به مخلوط کردن می پردازیم تا به طور کامل به قطعات کوچک تر تبدیل شوند.این شکلات ها برای تزیین روی میلک شیک مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورت عدم دسترسی به مخلوط کن یک ظرف بزرگ را برداشته و به درون آن شیر،پودر کاکائو و بستنی وانیلی می ریزیم و مواد را به طور کامل هم می زنیم تا به خوبی مخلوط شوند.

بعد از مخلوط شدن مواد درون ظرف آن ها را به درون لیوان منتقل می‌کنیم و شکلات های مان را با استفاده از یک رنده ریز می کنیم تا از آن ها برای تزیین میلک شیک استفاده کنیم.در صورتی که تمایل داشتید که طعم میلک شیک شیرین باشد می توان به میزانی که دوست دارید به درون آن شکر بریزید.

دستور تهیه میلک شیک شکلاتی - دستور تهیه شیک شکلات

در تزیین لیوان های میلک شیک خود علاوه بر شکلات های رنده شده می توان از انواع مواد دیگر نیز استفاده کرد که استفاده از هر نوع ماده غذایی برای تزیین کاملا با توجه به سلیقه شخص می باشد.

میلک شیک شکلاتی - اموزش درست کردن میلک شکلات

بازدید : 369 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.