کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه موهیتو خیار

طرز تهیه موهیتو خیار

  • اقتصادی
  • ساده
  • 2 نفر
  • 15 دقیقه

یک نوشیدی عالی برای تمام فصول مخصوصا روزهای گرم تابستان.

مواد لازم برای تهیه موهیتو خیار

  • خیار:2 عدد
  • نعنا:نصف پیمانه
  • شکر:نصف پیمانه
  • لیمو:3عدد

موهیتو خیار یک نوشیدنی بینظیر است که در فصل گرما برای رفع عطش بسیار مفید است. همیشه و در هر فصلی این نوشیدنی جذاب را میتوان تهیه کرد. با آموزش درست کردن این نوشیدنی جذاب همراه ما باشید.
خیار یک ابرسان قوی برای پوست است. در رستوران ها میتوان این نوشیدنی را سفارش داد ولی خب بهتر است در منزل موهیتو را تهیه کنید هم به صرفه است هم همیشه در دسترس شماست. با این نوشیدنی جذاب میتوانید در فصل گرم از مهمان های خود پذیرایی کنید و از دور هم بودن لذت ببرید.

طرز تهیه موهیتو خیار خوشمزه

در اولین مرحله برای تهیه موهیتو خیار لازم است که قابلمه ای را انتخاب کنید روی حرارت بسیار ملایم بگذارید نصف لیوان شکر و یک لیوان اب را درون قابلمه بریزید و اجازه دهید جوش بیاید بعد از اینکه جوش امد حرارت را بعد از 5 دقیقه خاموش کنید اجازه دهید مواد به خوبی خنک شود.
نعنا را پاک کنید درون کاسه به همراه اب بریزید اجازه دهید خیس بخورد. بعد از اینکه نعنا مدتی در آب بود حال بشویید و درون صافی بریزید تا کاملا آب آن خارج شود.

آموزش موهیتو خیار

بعد از خنک شدن مواد حال نوبت این است که لیمو ، خیار ، نعنا و شربت خنک شده را درون مخلوط کن بریزید. اگر دوست دارید نوشیدنی شما سرد باشد یک لیوان یخ درون مخلوط کن بریزید یا در صورت نداشتن تمایل به ریختن یخ یک لیوان اب روی مواد بریزید. دستگاه را روشن کنید و مواد را به خوبی باهم میکس کنید. بعد از میکس آن را میتوانید از صافی رد کنید ولی اگر مایل هستید نوشیدنی شما غلیظ باشد از صافی رد نکنید.

نوشیدنی شما اماده است.

بازدید : 456 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.