کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه قهوه فرانسه

طرز تهیه قهوه فرانسه

  • متوسط
  • ساده
  • 2 نفر
  • 10 دقیقه

پرطرفدار ترین نوشیدنی گرم در سرتاسر دنیا قهوه می باشد که به شیوه های مختلفی درست می شود. در ادامه به آموزش چگونگی درست کردن قهوه فرانسه خواهیم پرداخت با ما باشید. دستور تهیه قهوه فرانسه در تهیه قهوه فرانسه با استفاده از روش اصلی باید حدود ۲ دقیقه آب جوشی را که از قبل […]

مواد لازم برای تهیه قهوه فرانسه

  • قهوه فرانسه 2 قاشق سوپخوری
  • آب جوش به مقدار لازم

پرطرفدار ترین نوشیدنی گرم در سرتاسر دنیا قهوه می باشد که به شیوه های مختلفی درست می شود. در ادامه به آموزش چگونگی درست کردن قهوه فرانسه خواهیم پرداخت با ما باشید.

دستور تهیه قهوه فرانسه

در تهیه قهوه فرانسه با استفاده از روش اصلی باید حدود ۲ دقیقه آب جوشی را که از قبل آماده کرده ایم بر روی کانتر بگذاریم تا دمای آن پایین بیاید.پس از آن قهوه فرانسه را در فرنچ پرس ریخته و روی آن آب جوش می ریزیم.

دستور تهیه قهوه فرانسه در منزل

اکنون باید به مدت حدود ۴ دقیقه صبر کرد تا قهوه دم بیاید.بعد از آن برنج پرس را فشار داده تا تمام ذرات قهوه به ته فرنچ پرس منتقل شوند.

در آخر دیگر قهوه ما آماده شده است و می توان داخل لیوان های مد نظر خود آن را ریخت و به همراه شکلاتی که دوست دارید آن را نوش جان کرد.نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد آن است که در تزیین این نوشیدنی یکی از مواد خوراکی که می شود استفاده کرد خامه فرم گرفته می باشد.

آموزش درست کردن قهوه فرانسه - طرز تهیه قهوه

بازدید : 317 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.