کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه فراپه طالبی

طرز تهیه فراپه طالبی

  • اقتصادی
  • ساده
  • 2 نفر
  • 25 دقیقه

طالبی یکی از میوه های محبوب در فصل بهار و تابستان است که دسر و نوشیدنی های بسیار متنوعی از آن تهیه میشود. یک نمونه از نوشیدنی های خوش طعم و پرطرفدار و از مشتقات میوه طالبی ، فراپه طالبی می باشد. برای آموزش مرحله به مرحله چگونگی درست کردن این نوشیدنی خوشمزه در ادامه […]

مواد لازم برای تهیه فراپه طالبی

  • طالبی 600 گرم
  • شیر 2 پیمانه
  • بستنی وانیلی 2 پیمانه
  • یخ 0.5 پیمانه

طالبی یکی از میوه های محبوب در فصل بهار و تابستان است که دسر و نوشیدنی های بسیار متنوعی از آن تهیه میشود.
یک نمونه از نوشیدنی های خوش طعم و پرطرفدار و از مشتقات میوه طالبی ، فراپه طالبی می باشد. برای آموزش مرحله به مرحله چگونگی درست کردن این نوشیدنی خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید.

دستور تهیه فراپه طالبی

برای شروع باید طالبی را به دو قسمت مساوی تقسیم کنیم و تخمه هایی که در در وسط آن قرار دارد را در بیاوریم. سپس پوست طالبی را می گیریم و آن را با اندازه های درشت برش می زنیم.

 

در این قسمت طالبی هایی که خرد کرده ایم را به درون یک مخلوط کن منتقل می کنیم و به میکس کردن آن ها می پردازیم تا زمانی که به طور کامل مخلوط شده باشند.

اکنون باید بستنی وانیلی ، شیر و یخ ها را درون مخلوط کن بریزیم و مخلوط کن را روشن کنیم تا مواد به طور کامل با یکدیگر مخلوط شوند. سپس باید مخلوطی را که آماده کرده ایم به داخل لیوان های مد نظر منتقل کنیم و با استفاده از خامه و تکه های طالبی به تزیین کردن لیوان ها بپردازیم.

اگر مخلوط کن در اختیار ندارید کاری که می توانید انجام بدهید آن است که طالبی را با استفاده از رنده ریز کنید. بعد از آن به خرد کردن یخ ها بپردازید و به هم زدن بستنی و شیر ، به همراه طالبی رنده شده و یخ های خرد شده درون یک ظرف مناسب بپردازید تا زمانی که به طور کامل با یکدیگر مخلوط شوند.

دستور تهیه فراپه طالبی - اموزش نوشیدنی طالبی

نوش جان !!!

بازدید : 333 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.