کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه سس بشامل

طرز تهیه سس بشامل

  • اقتصادی
  • ساده
  • نفر
  • 30 دقیقه

بشامل نام یک سس فرانسوی است که در غذاهایی خاص کاربرد دارد که مهمترین و شناخته شده ترین این غذاها ، لازانیا است. با کوک یاب همراه باشید تا شما را با نحوه ی درست کردن این سس خوش طعم آشنا کنیم. دستور پخت سس بشامل لازم است که در ابتدا یک ظرف را که […]

مواد لازم برای تهیه سس بشامل

  • شیر 2 لیوان
  • آرد سفید 4 قاشق غذاخوری
  • سس مایونز یا خامه 1 قاشق غذاخوری
  • نمک،فلفل سیاه و آویشن به مقدار لازم

بشامل نام یک سس فرانسوی است که در غذاهایی خاص کاربرد دارد که مهمترین و شناخته شده ترین این غذاها ، لازانیا است. با کوک یاب همراه باشید تا شما را با نحوه ی درست کردن این سس خوش طعم آشنا کنیم.

دستور پخت سس بشامل

لازم است که در ابتدا یک ظرف را که متناسب با کارمان است انتخاب کنیم و درون آن شیر و آرد بریزیم. بعد از آن به هم زدن این محتویات ادامه می دهیم تا کاملا یکدست شوند و بعد از آن ظرف خود را بر روی شعله گاز می گذاریم.

به مخلوط کردن این مواد بر روی شعله گاز نیز ادامه می‌دهیم تا سسمان به غلظت مورد نظر ما برسد. بعد از آن لازم است که فلفل سیاه و سس مایونز را به همراه نمک ، پودر آویشن و خامه صبحانه به درون ظرف ریخته و به مخلوط کردن ادامه دهیم.

حال دیگر کافیست تا زمانی که سس ما در درون ظرف به غلظتی که ما دوست داریم برسد به مخلوط کردن مواد داخل ظرف ادامه دهیم و دقت کنید که این مخلوط کردن را تا انتها ادامه دهید.

در آخر کاری که باید انجام بدهیم آن است که ظرف را از روی شعله گاز برداریم و شعله گاز را خاموش کنیم و دیگر سس مان کاملا آماده است تا در انواع غذاها مانند پیتزا ، لازانیا و … مورد استفاده قرار گیرد و نوش جان شود.

آموزش درست کردن سس بشامل

بازدید : 551 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.