کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه سالاد کاردینال فرانسوی

طرز تهیه سالاد کاردینال فرانسوی

  • متوسط
  • ساده
  • 3 نفر
  • 30 دقیقه

سالاد کاردینال یک سالاد مقوی و بین المللی است که اصالت آن متعلق به کشور فرانسه میباشد. این سالاد خوشمزه را میتوانید مانند سالاد ماکارونی و یاسالاد الویه به عنوان یک وعده کامل غذایی استفاده کنید. سالاد کاردینال به دلیل طعم خوبش در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و مانند سالاد الویه و سالاد ماکارونی […]

مواد لازم برای تهیه سالاد کاردینال

  • کاهو یا کرفس چند برگ
  • سیب زمینی 2 عدد
  • برنج پخته شده 3 تا 4 قاشق غذا خوری
  • گردو خورد شده 2 تا 3 قاشق غذاخوری
  • سس مایونز 2 قاشق غذاخوری

سالاد کاردینال یک سالاد مقوی و بین المللی است که اصالت آن متعلق به کشور فرانسه میباشد. این سالاد خوشمزه را میتوانید مانند سالاد ماکارونی و یاسالاد الویه به عنوان یک وعده کامل غذایی استفاده کنید.
سالاد کاردینال به دلیل طعم خوبش در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و مانند سالاد الویه و سالاد ماکارونی داخل ترکیباتش از سس مایونز زیادی استفاده میشود. این سالاد معمولا به عنوان وعده غذایی شام استفاده میشود.

تفاوت مهم سالاد کاردینال فرانسوی با سالاد ماکارونی و الویه ، وجود برنج در ترکیبات آن است. سبزیجات مختلف  و گوشت در این سالاد باعث شده که غذایی کامل باشد و سس موجود در این سالاد بر میزان کالری آن می افزاید ، بنا بر این برای کودکان در حال رشد غذای مناسبی است.
بافت این سالاد به گونه ای است که امکان قالب زدن و تزئین دارد و در مهمانی ها زیبایی سفره را دو چندان میکند.

دستور تهیه سالاد کاردینال

ابتدا چند برگ کاهو یا کرفس رو ریز خورد میکنیم ، 2 عدد سیب زمینی رو آبپز کرده و پوستش رو میگیریم و به دلخواه ورقه ای ، خلالی و یا نگینی میتونیم خرد کنیم و بعد سیب زمینی ها رو هم به کاهو اضافه میکنیم.
سه تا چهار قاشق غذا خوری برنج پخته شده رو هم به موادمون اضافه میکنیم ، سه قاشق غذا خوری گردو خرد شده رو اضافه میکنیم و همه مواد رو با هم خوب ترکیب میکنیم. دو سه قاشق غذا خوری سس مایونز یک قاشق غذا خوری سرکه ی آبلیمو ، نمک و فلفل ، همه رو با هم مخلوط کرده و به سالادمون اضافه میکنیم و با هم دیگه خوب ترکیب میکنیم. تو این مرحله کارمون تقریبا تموم شده ، بهتره که سالاد دو سه ساعتی در داخل یخچال بمونه و در نهایت در صورت دلخواه میتونید با گردو ، زیتون ، خیار شور و کالباس تزئین و سرو کنید.

بازدید : 266 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.