کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه اسموتی طالبی

طرز تهیه اسموتی طالبی

  • اقتصادی
  • ساده
  • 4 نفر
  • 25 دقیقه

اسموتی ، یک نوع نوشیدنی بر پایه میوه های تازه است که معمولا در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار میگیرد. طالبی یکی از میوه های خوشمزه و خوشرنگیست که در اواخر بهار و تابستان براحتی در دسترس است. بنابراین امروز در مجله آشپزی کوک یاب قصد داریم تا برای شما دستور تهیه اسموتی […]

مواد لازم برای تهیه اسموتی طالبی

  • شیر سرد 1 پیمانه
  • طالبی 1 عدد
  • یخ 1 پیمانه
  • بستنی وانیلی لیوانی 2 عدد

اسموتی ، یک نوع نوشیدنی بر پایه میوه های تازه است که معمولا در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار میگیرد. طالبی یکی از میوه های خوشمزه و خوشرنگیست که در اواخر بهار و تابستان براحتی در دسترس است. بنابراین امروز در مجله آشپزی کوک یاب قصد داریم تا برای شما دستور تهیه اسموتی طالبی را به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

نحوه ی تهیه اسموتی طالبی

برای شروع باید پوست طالبی را بکنیم و بعد از آن ، تخمه هایی که در وسط آن قرار دارند را در بیاوریم. بعد از آن باید طالبی را با اندازه های کوچک خرد کنیم و به درون مخلوط کن منتقل کنیم.

نحوه ی تهیه اسموتی تازه طالبی در منزل

در این قسمت باید بستنی وانیلی ، شیر سرد و یخ ها را به مخلوط کن اضافه کنیم و مخلوط کن را روشن کنیم تا زمانی که تمام مواد به طور کامل با یکدیگر مخلوط شوند. بعد از آن می توان اسموتی که دیگر حاضر شده است را به درون لیوان های مد نظر خود منتقل کرده و به دلخواه خود به تزیین کردن لیوان ها بپردازیم.

اگر دوست داشتید که این نوشیدنی را بدون استفاده از شیر تهیه کنید می توانید آن را حذف کرده و میزان بیشتری از بستنی را جایگزین آن کنید.

و همچنین باید به این نکته اشاره کرد که در صورت عدم دسترسی به مخلوط کن ، می توانید غیر از طالبی ، همه مواد را به داخل یک ظرف منتقل کرده و طالبی را پس از رنده کردن به درون آن ظرف منتقل کنید و مواد را به خوبی هم بزنید تا به طور کامل مخلوط شوند.

آموزش آبمیوه اسموتی طالبی در خانه

بازدید : 378 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.