کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه آیس لاته توت فرنگی

طرز تهیه آیس لاته توت فرنگی

  • پرهزینه
  • متوسط
  • 1 نفر
  • 40 دقیقه

آیس لاته یک انتخاب ایده آل برای عاشقان کافی (قهوه) در فصل های گرم سال محسوب میشود. این نوشیدنی خنک میتواند با طعم های مختلفی ترکیب شود که یکی از نمونه های بسیار خوش طعم آن ، آیس لاته توت فرنگی است که ترکیب شیر ، توت فرنگی و قهوه اسپرسو است. با ما همراه […]

مواد لازم برای تهیه آیس لاته توت فرنگی

  • شیر 1 لیوان
  • سیروپ توت فرنگی 2 قاشق مرباخوری
  • توت فرنگی 5 عدد
  • اسپرسو 1 شات

آیس لاته یک انتخاب ایده آل برای عاشقان کافی (قهوه) در فصل های گرم سال محسوب میشود. این نوشیدنی خنک میتواند با طعم های مختلفی ترکیب شود که یکی از نمونه های بسیار خوش طعم آن ، آیس لاته توت فرنگی است که ترکیب شیر ، توت فرنگی و قهوه اسپرسو است. با ما همراه باشید با آموزش گام به گام چگونگی درست کردن این نوشیدنی خوشمزه.

دستور تهیه آیس لاته توت فرنگی

برای شروع سیروپ توت فرنگی و نیمی از شیر را میکس کرده و داخل جا یخی ریخته و جا یخی را داخل فریزر می گذاریم و صبر می کنیم تا یخ بزند.

بعد از آن توت فرنگی ها را می شوییم و در داخل لیوان های مد نظر خود آن ها را قرار می دهیم. حال به کوبیدن توت فرنگی ها تا زمان پوره شدن می پردازیم. اکنون جا یخی را از درون فریزر در می آوریم و درون لیوان می ریزیم.

در صورتی که دوست داشته باشید شیر باقی مانده و یک قاشق غذاخوری خامه صبحانه را با یکدیگر میکس کرده و درون لیوان می ریزیم. این کار باعث می شود که بافت سفت خامه از بین برود. در غیر این صورت شیر باقی مانده را درون لیوان ریخته و هم می زنیم تا مواد به طور کامل مخلوط شوند.

در نهایت اسپرسو را درون لیوان می ریزیم و هم می زنیم تا مواد به طور کامل مخلوط شوند. برای تزیین لیوان می توان از تکه های توت فرنگی و یا هر چیز دیگری با توجه به سلیقه خود استفاده کرد.

دستور تهیه آیس لاته با طعم توت فرنگی

بازدید : 395 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.