کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه آب هندوانه

طرز تهیه آب هندوانه

  • اقتصادی
  • ساده
  • 4 نفر
  • 25 دقیقه

یکی از از شناخته شده ترین نوشیدنی ها در تمام دنیا آب هندوانه می باشد که تهیه آن به صورت خنک علی الخصوص در فصل های گرم بسیار دل چسب می باشد. در ادامه به آموزش چگونگی درست کردن آن می پردازیم پس با ما همراه باشید. طرز آماده کردن آب هندوانه برای شروع باید […]

مواد لازم برای تهیه آب هندوانه

  • هندوانه 1 عدد
  • شکر 1 قاشق غذاخوری
  • یخ به مقدار دلخواه

یکی از از شناخته شده ترین نوشیدنی ها در تمام دنیا آب هندوانه می باشد که تهیه آن به صورت خنک علی الخصوص در فصل های گرم بسیار دل چسب می باشد. در ادامه به آموزش چگونگی درست کردن آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

طرز آماده کردن آب هندوانه

برای شروع باید هندوانه های خود را برش بزنیم و هسته های آن را در بیاوریم.برای این کار می‌توان از یک چاقو یا هر وسیله دیگری استفاده کرد.

بعد از آن پوست هندوانه ها را می گیریم و آن ها را به درون مخلوط کن اضافه می کنیم.مقداری دستگاه را روشن می کنیم تا با انجام این کار مقداری از فضای مخلوط‌کن را آزاد کنیم و بتوانیم سایر مواد را درون مخلوط کن بریزیم.

پس از آن باید شکر یا پودر قند را درون مخلوط کن بریزیم و دوباره مواد را مخلوط کنیم تا به طور کامل یک دست شوند.بعد از آن باید یخ را درون مخلوط کن بریزیم.

حال باید مواد درون مخلوط کن را حدود ۲ دقیقه مخلوط کنیم تا محتویات درون مخلوط کن به خوبی یک دست بشوند.اکنون می‌توان آب هندوانه آماده شده و دلچسب خود را به درون لیوان های دلخواه منتقل کنیم و به شکل دلخواه خود لیوان ها را تزیین کنیم.

طرز آماده کردن نوشیدنی آب هندوانه

نوش جان !!!

بازدید : 330 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.