کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه کوکتل لیمو و نعناع

طرز تهیه کوکتل لیمو و نعناع

  • اقتصادی
  • ساده
  • 3 نفر
  • 30 دقیقه

یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها در سرتاسر دنیا کوکتل لیمو نعنا می باشد. اصولا نوشیدنی های لیمویی در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد وانتخاب اول بیشتر مردم جهان برای یک نوشیدنی خنک محسوب میشود. این آیتم جذاب در بیشتر مواقع مخصوص فصل های گرم است که رفع عطش علت آن است. در ادامه […]

مواد لازم برای تهیه کوکتل لیمو و نعناع

  • لیمو 3 عدد
  • نعناع 20 برگ
  • یخ 0.5 پیمانه
  • سودا(آب گاز دار) 1.5 پیمانه
  • عسل یا شکر 3 قاشق غذاخوری

یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها در سرتاسر دنیا کوکتل لیمو نعنا می باشد. اصولا نوشیدنی های لیمویی در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد وانتخاب اول بیشتر مردم جهان برای یک نوشیدنی خنک محسوب میشود.
این آیتم جذاب در بیشتر مواقع مخصوص فصل های گرم است که رفع عطش علت آن است. در ادامه با ما همراه باشید با آموزش چگونگی درست کردن این نوشیدنی خوشمزه.

دستور تهیه کوکتل لیمو

برای شروع باید لیمو ها را به خوبی بشوییم و ابتدا و انتهای آن ها را جدا کنیم.سپس لیموها را به صورت افقی برش زده و هسته های آن ها را در می آوریم.سپس لیموها را به درون یک ظرف منتقل می کنیم.

دستور تهیه کوکتل لیمو و نعناع در خانه

اکنون باید برگ های نعنا را درون ظرف بریزیم و آن ها را با یکدیگر مخلوط کنیم که می توان با استفاده از یک وسیله مناسب آن ها را کوبید.حال باید عسل و یا شکر را درون ظرف بریزیم و محتویات را هم بزنیم.مقداری از مواد به دست آمده را به درون یک لیوان منتقل کرده و روی آن یخ می ریزیم.

در آخر باید سودا را به لیوانمان اضافه کنیم و با استفاده از برگ های نعنا و برش های لیمو به شکلی که دوست داریم لیوان خود را تزیین کنیم.دقت کنید که می توان با استفاده از شکر بیشتر ، نوشیدنی مان را شیرین تر کنیم.همچنین اگر دوست داشتید می توانید به طور کامل نعنا ها را خرد کنید و در مورد آب گازدار باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از آن طعم بهتری نسبت به آب و یا هر چیز دیگر به نوشیدنی ما می دهد.

نوشیدنی خنک لیمو نعناع - طرز تهیه نوشیدنی لیمویی

بازدید : 343 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.