کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه چای به

طرز تهیه چای به

  • اقتصادی
  • ساده
  • نفر
  • 60 دقیقه

با ما باشد با طرز تهیه چای خوش طعم به.

مواد لازم برای تهیه چای به

  • به 4 عدد
  • شکر به میزان لازم

از انواع نوشیدنی های گرم و پر طرفدار بخصوص در کشور ایران میتوان به چای اشاره کرد که با طعم های مختلفی تهیه می شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید با آموزش چگونگی درست کردن یک چای خوشمزه با طعم به.

دستور تهیه چای به

دقت کنید که در خرید به سعی کنید که با بهترین کیفیت آن را تهیه کنید. برای شروع باید تعدادی از به ها را شسته و به دو قسمت مساوی تقسیم کنیم.سپس هسته های آن را دربیاوریم و شروع به رنده کردن کنیم.

آموزش درست کردن چای به

آن ها را با رنده های درشت رنده می کنیم ولی اگر دوست دارید که ریز تر از آن باشد می توانید به دل خواه خود آن را ریز تر رنده کنید.اکنون باید آن ها را در یک سینی پهن کنیم و حدود ۳ روز صبر کنیم تا با برخورد نور خورشید به آن ها خشک بشوند.

روش دیگری که می توان آن را خشک کرد آن است که فر را بر روی دمای کم تنظیم کنیم که با این روش خیلی سریع تر انجام می شود و رنگ شان تغییر و به قهوه ای روشن تبدیل می شود.بعد از آن تابه ای برداشته و به های خشک شده را به درون آن منتقل می‌کنیم.

باید کمی به ها را تفت بدهیم تا رنگشان تیره تر بشود.سپس بعد از حدود ربع ساعت به ها را به درون سینی باز می گردانیم.دقت کنید که حتما مراقب آن باشید که به ها نسوزند.

بهترین دستور تهیه چای به

در آخر پس از آن که آب اضافی به گرفته شد و دمای آن پایین آمد یک ظرف در دا را برداشته و به ها را به آن منتقل می‌کنیم و جهت نگهداری ظرف را درون یخچال قرار می دهیم.برای صرف کردن چای به همانند چای معمولی عمل کرده و اگر دوست داشتید می توانید مواد دیگری نیز به چای خود اضافه کنید.

دمنوش ایرانی - دمنوش چای به

بازدید : 304 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.