کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه میلک شیک زردآلو

طرز تهیه میلک شیک زردآلو

  • متوسط
  • ساده
  • 2 نفر
  • 30 دقیقه

میلک شیک یک نوشیدنی خنک و بسیار عالی برای فصول گرم سال است که در واقع نوعی بستنی رقیق شده با شیر است که با طعم های مختلفی یافت میشود. در ادامه به آموزش مرحله به مرحله چگونگی درست کردن میلک شیک با طعم زردآلو خواهیم پرداخت پس با ما باشید. دستور تهیه میلک شیک […]

مواد لازم برای تهیه میلک شیک زردآلو

  • زردآلو خشک 10 عدد
  • شیر 2 فنجان
  • پودر دارچین ربع قاشق چایخوری
  • شکر قهوه ای 2 قاشق غذاخوری

میلک شیک یک نوشیدنی خنک و بسیار عالی برای فصول گرم سال است که در واقع نوعی بستنی رقیق شده با شیر است که با طعم های مختلفی یافت میشود. در ادامه به آموزش مرحله به مرحله چگونگی درست کردن میلک شیک با طعم زردآلو خواهیم پرداخت پس با ما باشید.

دستور تهیه میلک شیک زردآلو

برای شروع باید زردآلو هایی که از قبل خشک شده را به درون مخلوط کن اضافه کنیم.سپس نیمی از یک فنجان را از شیر پر کرده و درون مخلوط کن می ریزیم.حال جهت میکس شدن آن ها ، مخلوط کن را روشن می کنیم تا زمانی که به طور کامل مخلوط شوند.

دستور تهیه میلک شیک زردآلو در خانه

بعد از آن باید مابقی شیر،شکر قهوه ای و پودر دارچین را درون مخلوط کن بریزیم.در صورتی که عجله داشته باشیم می توانیم در مخلوط کن چند قالب یخ هم بریزیم.

در صورتی که زمان کافی داشته باشیم می توانیم میلک‌ شیک را پس از آماده شدن درون یخچال بگذاریم و بعد از گذشته چند ساعت که میلک شیک دلچسب و خنک شد آن را میل کنیم.اکنون باید مواد را به خوبی ترکیب کرده تا به طور کامل مخلوط شوند.بعد از آن میلک شیک را به درون لیوان های دلخواه خود منتقل می‌ کنیم.

در صورت عدم وجود شکر قهوه ای می توان شکر سفید را جایگزین آن کرد و میزانی از شکر که می خواهید در تهیه میلک شیک مورد استفاده قرار دهید کاملا سلیقه ای می باشد.در صورتی که تمایل دارید که میلک شیک شیرین شود می توان ۱ الی ۲ قاشق غذاخوری شکر بیشتر درون آن ریخت.

رسپی تهیه این نوع از میلک شیک با غلظتی پایین می باشد.پس در صورت تمایل جهت داشتن میلک‌ شیک ای غلیظ تر می توان به مقدار دلخواه خود میزان بستنی و یا موز را بیشتر کرد.

دستور تهیه میلک شیک - میلک شیک میوه ای

بازدید : 421 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.