کوک‌یاب؛ آموزش آشپزی ساده و شیرینی پزی

منوی اصلی

طرز تهیه میلک شیک آلبالو

طرز تهیه میلک شیک آلبالو

  • متوسط
  • ساده
  • 2 نفر
  • 40 دقیقه

میلک شیک آلبالو یک نوشیدنی خنک و خوش طعم است که برای روزهای گرم سال گزینه ای عالی محسوب میشود. میتوانید این میلک شیک را با موادی ساده در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید. نحوه ی تهیه میلک شیک آلبالو برای شروع باید هسته های آلبالو ها را در […]

مواد لازم برای تهیه میلک شیک آلبالو

  • آلبالو 1 پیمانه
  • بستنی وانیلی 2 فنجان
  • شیر سرد یک پیمانه
  • گلاب 1 قاشق غذاخوری

میلک شیک آلبالو یک نوشیدنی خنک و خوش طعم است که برای روزهای گرم سال گزینه ای عالی محسوب میشود. میتوانید این میلک شیک را با موادی ساده در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

نحوه ی تهیه میلک شیک آلبالو

برای شروع باید هسته های آلبالو ها را در بیاوریم که به این منظور می توان با استفاده از یک خلال دندان هسته ها را خارج کرد که این روش به سادگی امکان پذیر می باشد.

نحوه ی تهیه میلک شیک آلبالو

بعد از آن باید آلبالوها را حدود یک ساعت درون فریزر بگذاریم تا کمی یخ ببندند.بعد از آن آلبالو ها را از داخل فریزر در می آوریم و به درون مخلوط کن اضافه می کنیم.

اکنون باید شیر سرد،بستنی وانیلی و گلاب را درون مخلوط کن بریزیم و به ترکیب کردن آن ها با استفاده از مخلوط کن بپردازیم تا به طور کامل مخلوط شوند.در صورتی که دوست داشتید می توانید اندکی شکر و یا عسل درون آن بریزید.

اگر مخلوط کن در اختیار نداشتید کاری که می‌توان انجام داد آن است که آلبالوها را به صورت ریز خرد کرده و یا از رنده برای ریز کردن آن ها استفاده کرد.بعد از آن سایر مواد را به درون ظرف حاوی آلبالوها می ریزیم و آن ها را با یکدیگر ترکیب می کنیم.

آموزش درست کردن میلک شیک آلبالویی

بازدید : 419 / برچسب‌ها :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن منو
کوک‌یاب ، آموزش ساده آشپزی

منوی اصلی سایت

کوک‌یاب یک سایت آموزش آشپزی و شیرینی پزی هست که سعی داره علاوه بر آموزش غذاهای اصیل ایرانی ، شما را با دستور تهیه انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آشنا کنه و همچنین اطلاعات کافی در مورد خاصیت مواد غذایی رو هم در اختیار شما قرار بده.